Cloud telefonie
NCT is tevens uw partner wanneer u kiest voor cloud telefonie. Cloud telefonie is een online telefooncentrale. U heeft hiervoor dus géén fysieke telefooncentrale meer nodig. Dit houdt in dat u overal gebruik kan maken van de telefooncentrale. Het enige dat u nodig heeft, is een internetverbinding. Op deze manier spelen we in op de verschillende wensen en behoeften binnen een organisatie. De één werkt uitsluitend op kantoor, terwijl de ander juist vaak onderweg is. Vanaf nu maakt het geen verschil, u belt waar en wanneer dan ook met hetzelfde nummer.
VoIP
Met Voice over IP (VoIP) wordt één infrastructuur, de internetverbinding, gebruikt voor alle communicatie, dus zowel spraak als data. De communicatie via vaste telefoon, PC, laptop of met de smartphone loopt via de telefooncentrale in de cloud. Hierdoor is de telefonische bereikbaarheid, zowel intramuraal als extramuraal, eenvoudig in te richten en blijven de beheerskosten laag. De uitgebreide mogelijkheden, zoals de integratie van bestaande domotica en communicatiesystemen, optimaliseert communicatie met cliënten en tussen zorgprofessionals. Lees meer over deze geïntegreerde zorgcommunicatie.
Overal aan gedacht
Met telefonie uit de cloud verbetert u de bereikbaarheid van zowel de organisatie als van uw medewerkers. Vanaf iedere willekeurige plek met internetverbinding kan de cloudcentrale benaderd worden. Medewerkers kunnen elkaar dus altijd en overal intern oproepen.
Natuurlijk kunt u niet altijd en overal bereikbaar zijn. Daarom kiest u gemakkelijk één van de vele statussen zoals bereikbaar, onderweg, op kantoor of in bespreking. Zo heeft u inzicht in de beschikbaarheid van uw collega’s en zij in die van u. Ofwel, u heeft zelf volledige controle over hoe, waar en wanneer u bereikbaar bent.
Om gebruik te maken van deze oplossing voorkomt u grote investeringskosten. U stelt per gebruiker een pakket op maat samen zodat u uitsluitend betaalt voor de diensten die ook daadwerkelijk gebruikt worden. Per gebruiker betaalt u een maandelijks bedrag dat afhankelijk is van de functionaliteiten die u afneemt. Het is dus een erg flexibel en schaalbare oplossing die meegroeit met de organisatie.
Overal, altijd én op ieder gewenst toestel bereikbaar zijn; dat is voor iedere zorginstelling belangrijk!