
Kijk op ons vak door de ogen van Ali
Dat iedereen een andere visie heeft op de wereld om ons heen vinden wij mooi en interessant. Bij elke collega hoort een eigen mening en kijk op zowel zorgland en de technische wereld als het uitvoerende beroep. Wij geven u graag een kijkje in de wereld van een serviceorganisatie volgens Ali.
Voor Ali torent één van zijn werkzaamheden hoog boven de rest uit. Hoe je het ook wendt of keert, volgens hem draait het allemaal om service. “Klantcontact vind ik prachtig, een positieve terugkoppeling maakt mijn dag. Het feit dat ik de klant heb kunnen helpen en deze tevreden is met mijn hulp doet me veel. Wanneer de klant voldaan is, ben ik dat ook.”
Ali is dan ook een echt mensenmens. Grote of kleine organisatie, klant of collega, hij geeft iedereen de aandacht die het verdient. “Door betrokken te zijn bij de klant ontstaat een bijzondere band, een band die je alleen bereikt met oprechte interesse. Zij weten wat zij aan ons hebben en andersom is het net zo. NCT is een compacte organisatie met korte lijntjes waardoor we snel kunnen schakelen. We kunnen de klant snel te woord staan en antwoord geven op hun vraag. We staan altijd voor hen klaar en dat schept vertrouwen.”
Als kers op de klantcontact-taart merkt Ali dat klanten graag terug komen. En eerlijk is eerlijk, dat is nog wel het allergrootste compliment. “Dat klanten bij een nieuwe opdracht meteen weer aan jou denken, betekent dat je het goed doet. Zo wordt het werk een samenwerking en voor je het weet, werk je al jaren samen. Dat is hetgeen wat service in mijn ogen teweegbrengt, dat kun je alleen realiseren als het klantcontact goed is. Ik doe mijn werk vol overgave en wanneer ik merk dat het vertrouwen wederzijds is, gloei ik van binnen. Dat vind ik zo mooi, daar krijg ik echt een kick van.”